Financiële/dagelijkse administratie

Als ondernemer wilt of kunt u zich niet altijd voldoende bezighouden met de financiële/dagelijkse administratie. Vaak vindt u de administratieve rompslomp ook helemaal niet leuk. U wilt immers doen waar u goed in bent en heeft u als ondernemer het al druk genoeg. Een goed verzorgde financiële administratie is echter wel een wettelijke plicht en bovendien erg belangrijk voor uw onderneming. Uw ondernemingsresultaat moet uiteindelijk blijken uit een goed gevoerde administratie.

Een goede financiële administratie is echter veel meer dan een hoeveelheid cijfers en een ondersteuning voor bijvoorbeeld het verkrijgen van managementinformatie. Inzichten in uw omzet, de inkoop- en verkoopadministratie en uw bedrijfskosten. Maar natuurlijk ook het betalingsgedrag van uw klanten

Met behulp van de juiste financiële cijfers kan uw onderneming op de juiste route blijven. Indien nodig kan de koersrichting worden aangepast om uw bedrijfsvoering verder te verbeteren.

Mijn administratiekantoor kan voor u deze administratieve zorg voor een groot deel uit handen nemen. Samen met u kijk ik wat uw bedrijf aan administratieve tools nodig heeft en ik geef aan de hand daarvan gepast advies.

Met behulp van mijn administratiepakket Snelstart, is mijn kantoor in staat u Online Boekhouden aan te bieden.

Veel administratieve handelingen kunnen met Snelstart worden geautomatiseerd. Zo bent u minder tijd kwijt aan de boekhouding en wordt de kans op fouten minder. Ik controleer “online” de door u ingevoerde gegevens en geef feedback of pas waar nodig de gegevens aan. 

Een paar van de vele voordelen en functies van Online Boekhouden met behulp van Snelstart en Administratiekantoor Anypart zijn:

Digitaal factureren: U factureert uw cliënten digitaal (PDF en UBL) via email. Uw  facturen worden daarna direct in de boekhouding verwerkt. Handmatig inboeken van facturen is dus niet meer nodig.

Digitaal aanleveren van inkoopfacturen en bonnetjes: U kunt uw bonnetjes en inkoopfacturen via een app “inlezen” in allerlei formaten en verder verwerken.

Automatische bankkoppeling: Uw bankgegevens kunnen met een bankkoppeling automatisch worden ingelezen of door mij worden geüpload in uw administratie.

Met een online boekhouding is uw administratie dus 24 uur per dag en 7 dagen per week bijgewerkt. Uw periodieke aangifte omzetbelasting is zo zonder stress altijd op tijd gereed om in te dienen.

Maar ook wanneer u kiest om de administratie volledig uit te besteden, kan ik u natuurlijk volledig van dienst zijn door gebruik te maken van Snelstart “off-line”. Dezelfde betrouwbaarheid kunt u dan van mij verwachten.